Borta!

Som ni märkt har jag under den senaste tiden varken haft tid eller möjlighet till att blogga. Skäms på mig! ska försöka bli bättre på det men det är så mycket som händer. Tar studenten om 24!! dagar, har två veckor kvar på min praktik & jag vill verkligen inte sluta där! Känns så otroligt bra där, har lärt känna underbara människor som jag inte vill behöva skiljas ifrån. Men får se hur framtiden visar, vem vet, jag kanske är kvar under sommaren?..
Har så mycket att fixa inför studenten fixa maten, balet, städa och fixa. Så det är en himla tur att jag har massa lov dagar veckan innan studenten!, fast sen har jag ju mottagningen några dagar efter så allt ska nog lösa sig hoppas jag.

I fredags var jag och spelade brännboll med alla mina kära kollegor i köket. Oj så roligt det var! Fyra timmar av skratt, skrik, springande och underbartsällskap. Blev dock också ett snabbt dopp för en av killarna då bollen råkade hamna i vattnet.

Kommer kanske inte bli mycket bloggande nu fram till studenten, men efter ska det nog bli bra igen! :)

Juste: Snart är jag tillbaka i mitt underbara Taize! Närmare bestämt sen 25 juni åker jag! :d

Puss & Kram

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0