Sköning!

Har haft en riktigt skön dag idag!

Igår kväll:Provmatlagade jag och halva min projektgrupp hemma hos mig. 2 veckor kvar till den ska redovisas! Känns en aning stressigt! Men det gick jätte bra igår så det känns ändå bra. Bilder på detta kommer.

Idag: Hade jag ingen skola då vi jobbade med projektet igår, så åkte bara förbi skolan en snabbis och lämnade lite papper till lärare och till min proj.grupp.  Då min kära vän Emma stog på älvsjö mässan idag med sitt UF företag så åkte jag ditt en snabbis och hälsade på. Sjukt mycket folk! Jag han vara inne i mäss hallen i tre minuter innan jag helt hade tappat bort mig, visste inte vart jag kom ifrån eller vilket håll jag skulle åt. Fick ringa Emma i ren förtvivlan för att hitta fram till rätt monter! Deras förtag handlar om att sälja smycken och 20% av varje sålt smycke går till "Min stora dag" en organisation som hjälper svårt sjuka barn att upfylla en dröm. Klart man köper ett smycke och stödjer! Kommer bild på mitt jättefina armband sen.
Tog bussen hem och åt middag så nu sitter jag här.
Blir en lugn kväll idag, ska kolla "112 på liv och död" och sen blir det ladda upp inför morgondagens kvällspass i skolan! Tänkte jag ska försöka fota lite och slänga upp bilder på torsdag.

Roligast av allt! På torsdag ska jag och kära pappa åka och kolla min tatuering! :D Som jag har väntat!

Linda


Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha ja du är grym älskling! :D <3

2011-02-23 @ 19:41:02
URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0