Min dag..

Hej gullegryn!

Har spenderat min dag med Emma. Alltid lika roligt att vara med den bruden!
Vi träffades runt 12 och begav oss in mot stan, åkte mot olssonstyger och köpte tyger. Hon till klänningar och jag till små projekt, (mest för att jag envisas hela tiden med att lära mig nya saker, och denna gången är det att lära mig sy.) Får se om det blir något dugligt som går att visa, men det ska det nog kunna bli ;)

Vi käkade lunch på Tasty Thai, god mat och ett trevligt sällskap vad kan man mer begära av en måndags lunch? Blev iallafall massor av prat och skratt som vanligt.
Stannade till på second handen påvägen hem, blev lite tyger och sygrejer även här, så nu jäklar ska det sys!

Blev en god middag tillsammans med familjen, har även hunnit med att kolla Big Brother, följer ni detta? Jag älskar det! ;)

Imorgon blir det nog sy och plugga massor!

Vi hörs i morgon, God natt


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0