Hejsan!

Hejsan!
Detta är då min nya blogg, den är under ombyggnad men jag hoppas det kommer lösa sig snart så jag kan komma igång med detta!
Denna bloggen kommer om handla om det mesta som händer i mitt liv, allt från min sista termin på gymnasiet, går på stockholms hotell och restaurang skola inriktning restaurang. Mina underbara vänner som jag haft lyckan att lära känna, mina intressen för fotografering och matlaging samt baknig, jag kommer att dela med mig av massor av foton och recept!
Ni kommer få följa med i min vardag måndag-söndag, vilket innebär en hel drös av olika saker, alla stora viktiga dagar nu innan studenten, praktik, fester och allt som händer i mitt liv.
Jag hoppas att detta intresserar dig!
Kommentera gärna och kom med åsikter och synpunkter!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0