Dag 7 - Min bästa vän




Min bästa vän kommer alltid att vara min morfar.
Vad som än händer.

(Han är dock inte min riktiga morfar. Min riktiga morfar bor i dalarna och vi ses 3 gånger om året. Min låtsas morfar träffar jag 6 gånger i veckan, då vi bor mycket närmare varandra.)
Morfar är bäst, så är det bara!.
Jag har lärt mig så otroligt mycket av honom, och jag är uppvuxen med en cool morfar. Vi gör väldigt mycket tillsammans han och jag. Morfar älskar att fiska och jag antar att det är där ifrån mitt intresse har kommit med, vi gillar mat, och att laga mat. Plockasvamp, kolla sport elelr att bara fika.
Morfar har alltid ställt upp för mig och jag kommer alltid att ställa upp för honom. Vad som än händer. Vi två för alltid. Har så många underbara minnen tillsammans med honom, och varken minnena eller honom skulle jag aldrig byta bort för alla pengar i världen. Minnena och banden mellan oss är mycket starkare. Jag älskar att umgås med honom! Åldern spelar ingen roll, vi har så otroligt roligt tillsammans. 
 
Jag älskar dig morfar!

Sen har jag ju också massor av underbara vänner som alltid stötar mig och finns här, dom verkligen bryr sig, och jag älskar dom alla för det!

Emma: Vi har lärt känna varandra på otroligt kort tid och jag är evigt tacksam för det. Du har och kommer alltid att ha en otroligt stor plats i mitt hjärta! Du får mig alltid att le, spelar ingen roll hur jag mår, du får mig att le!. Det är otroligt lätt att prata med dig, och jag älskar det! Kan prata med dig i flera timmar och du lyssnar och förstår så som det ibland kan´vara svårt. Min alldeles egna ängel!

Linnea: Shit! fem år nu! vart tod all tid vägen? har så sjukt många och underbara minnen med dig. Du är som en lills syster för mig och kommr alltid att vara det. När jag lärde känna dig fick jag en extra familj. Är otrolit tacksam för all tid vi har tillsammans, även om det inte är ofta nu då vi båda har mycket i skolan, men våra små resor vi gör tillsammans är underbara!

Sofia: Har inte heller känt dig länge, men gud så roligt jag har tillsammans med dig! Gråter av skratt varje gång jag är med dig! Du är en energikälla i vardagen. Älskar att vara i din närhet, det känns tryggt och säkert!

Jag har många flera underbara vänner det kan jag lova er! Men dessa tre! Helt otroliga människor, Guldkorn allihopa! och lyckliga jag har lyckats skaka fram dom. Är så otroligt tacksam att jag får ha er i mitt liv och att jag får så underbara stunder och minnen tillsammans med er. Genom livet tillsammans alltid!

Älskade morfar!



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0