Dag 6 - Min dag

Min dag! Har varit jätte tråkigt! haha!
Nej men vaknade runt 12, gick upp och gjorde lyxfrulle! ;D
Sedan bar det av mot ICA maxi med mammsen och pappsen, handlades mest mat och basvaror.
Åkte hem och stor städade mitt rum, Äntligen! Så jag har väntat på att ha tid till det! Nu vet jag hur jag vill ha det och ska förändra lite i taget.
Har pratat med underbara Emma tre gånger under dagen.
Och åt middag med familjen, har även hunnit med att kolla Big Brother och pysslat lite.

Morgondagens planer:
Åka till stan tsm med Emma, hon ska köpa tyger och så ska vi väl kolla runt lite. Sen påvägen hem ska jag stanna på second handen och ta en titt. Får se vad dagen annars bjuder på. Ska försöka ta lite bilder med :)

Puss Puss

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0