Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar!
Vart ska jag börja?!
Dom är mitt allt, dom betyder så otroligt mycket för mig. Dom har och kommer alltid att stötta mig genom allt. Även om jag inte är bästa dottern mot dom emellanåt så kommer jag ändå alltid att älska dom! Mina föräldrar
Lena & Håkan
Är bäst! Så är det bara! Okej, alla tycker och säger att deras föräldrar föräldrar är bäst, men vafan! jag skulle aldrig vilja byta bort mina föräldrar mot någon annans! Aldrig! Dom har gjort mig tilld en människan jag är idag, människan som bryr sig om andra människor, står upp försig själv och hjälper andra.
Det är så svårt att förklara om dom, dom är bäst och underbarast på alla sätt och vis.
Trots motgångar jag haft och som dom har haft så har vi alltid stötat varandra. Genom allt alltid! Det finns inte ord för hur mycket dom betyder för mig!.
Fast jag ser nog inte mina föräldrar som mamma och pappa.. Dom är mer som mina bästa vänner! Visst ibland är det ju mer föräldrar ibland men dom är coola föräldrar!

Lena: Född den 3 juni 1964.
Tycker inte att jag har en gammal mamma alls!
Mamma är min ängel, ödmjuk, snäll, en förebild och min bästa vän. Kan prata med henne om det mesta och vi har så otroligt roligt tillsammans hon och jag!
Mor & Dotter föralltid!

Håkan: Född 3 Augusti 1965
Inte gammal här heller!
Pappa är min underbara nalle björn! Det är sant! Han är krambjörn!
Han är snäll, förebild precis som mamma, han har lärt mig massor, ödmjuk, och bryr sig.
Pappa och jag har liknande intressen vilket är jätte roligt, vi båda tycker om att laga mat, och vin intresserar oss. Motorcyklar med.
Pappas dotter föralltid!

Jag älskar er mamma och pappa! Glöm aldrig det!
<3



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0