Dag 1

Berätta om dig själv! svårt! Men ska göra ett gott försök.

Linda är namnet, född en vintrig dag för 18 år sedan, 22/12 1992 tre veckor för tidigt vägde bara 2360g!. Länge sen, känns som jag var tio år förra året. Första barnet i familjen, föddes väldigt liten så fick ligga i kuvös min första tid på denna jord. Döptes den 27/3-93 och heter från och med då Linda Birgitta. Gillar det, men vill lägga till ett namn och det är min mammas (Linda Birgitta Lena) Vill jag heta.
Det gick två år och jag fick min första lilla syster Frida 2/8-94 Stolt som tuppen själv! Ganska olika var vi, och även om det inte märks ofta nu så älskar vi fortfarande varandra. Mitt lilla hjärte gryn!
Fick en till lilla syster, sommaren -95 närmare bestämt den 20 juli! Elin min ängel!
Mina alldeles egna små syskon! Jag älskar dom mer än något annat och kommer alltid att göra det! Ställer upp för dom vad det än gäller. Genom allt vi tre tillsammans!

Jag flyttade till Tyresö när jag var fem och har gått i två skolor här sen dess, började på gymnasiet. Stockholms Hotell och Restaurang skola, Ett av de bästa valen i mitt liv. Nu är det sista året, om tre veckor är allt mitt skolaarbet klart och då är det dags för praktik! Den 8 Juni Står jag hoppandes på ett flak och sjunger allt vad halsen klarar av för då har JAG tagit studenten!!

Ska jag beskiva mig själv så blir det: Har väldigt lätt för att gråta, till filmer, böcker, texter, saker som händer, kort, ja till precis allt! Jobbigt ibland då jag verkligen får hålla in tårarna. Skrattar jämt! Kommer oftast med ett leende på läpparna och älskar att ge främmande människor ett leende! Gillar att träffa nya människor och att lära mig nya saker. Har lätt för att prata och visa alla känslor för dom människorna som ställer upp för mig och för dom som jag älskar. Gillar att skämma bort mina vänner och pyssla om dom, middagar, pysseldagar eller en filmdag. You name it! Jag älskar mina vänner & det gillar jag att visa! Får ofta höra att det är lätt att prata och umgås med mig. Att jag är trevlig och tillför något till gruppen. Jag är ganska lillgammal av mig måste jag erkänna.
Jag planerar att flytta hemifrån om inte allt för långtid, har sen tre år tillbaka samlat på mig lite saker här och där. Så nu har jag ganska mycket av smågrejerna man behöver vid en flytt.

Min familja och mina närmsta vänner betyder precis allt för mig, händer det dom något mår inte jag bra. Det märks så tydligt på mig. Jag gör allt för mina nära och kära!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0