Dag 04 - Det här åt jag idag

Vad åt jag idag..
 Lustigt att jag får den frågan idag, då jag har legat hemma hela dagen sjuk! Började känna mig sjuk igår kväll men kämpade mig igenom skolan, då vi måste ha 100% närvaro på kursen vi håller på med just nu. Gick bra men var så sjuk trött när jag kom hem. Idag däremot var det ingen idee att ens försöka ta sig till skolan, har legat hemma hela dagen och sovit massor!
Mår mycket bättre nu iallafall.
Har iallafall ätit lite yoghurt, och baugette och isglass ;)

Sen är det ju lov nu också, Skönt! Fast blir ju inte bara ledigt, ska plugga också, för har faktiskt bara två veckor kvar i skolan sen har jag gjort klart allt mitt skolarbete fram till studenten! Blir praktik i 9 veckor, inne i skolan i två veckor med massa lovdagar sen den 8 juni smäller det!

Ska försöka vila lite till.

Vi hörs senare!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0