Vår!


Nu känns det äntligen som våren kommit! Har haft ett uppehåll från bloggen, pga att jag börjat min praktik och den tar upp det mesta av min vakna tid faktiskt. Trivs så underbart bra där jag är nu! vill verkligen jobb kvar här, dels för att det skulle vara en bra start på min jobbkariär men också för jag känner mig så otroligt hemma där jag är just nu. Triva bra med hur mitt liv är just nu med praktiken och i det privata. Lär min massor av nya saker varje dag, och det är nog det som gör det hela så otroligt roligt!

Dock just idag är jag hemma från praktiken, mådde lite halvt dåligt igår så blev hem skickad. Så min dag betår av att baka lite och kolla på Leila Lindholms dvd och bli inspirerad. Sen ikväll är det Taize mässa och möte inför resan i sommar. Längtar otroligt mycket just nu till allt som står framför mig den närmsta tiden, allt som ska hända och förhoppningsvis kommer det bli ett stort steg in i vixen världen och en posetiv energi för mig!.

Puss & Kram
L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0